لیست بهترین موتور پمپ آب کشاورزی

ما در این مقاله قصد داریم بهترین موتور پمپ آب کشاورزی را به شما معرفی کنیم. مطمئن باشید این مطلب را از سر شکم سیری ننوشتیم چون، هم از قدرت خرید مردم خبر داریم و هم از اوضاع مملکت و قیمت‌ها، پس سعی کردیم برای معرفی بهترین موتور پمپ آب، همه جانبه نگاه کنیم، «بهترین»، واژگانی توصیفی است که سلیقه در آن دخیل است، پس ما هم در ابزارینو به فراخور سلیقه مشتریان و نگاه فنی خود و با توجه به همان نکاتی که ابتدای مطلب گفتیم، لیستی از بهترین‌های موتور پمپ آب را فراهم کردیم. با ما همراه باشید تا بهترین مارک موتور پمپ آب را به شما معرفی کنیم.

یک مقدمه قبل از معرفی بهترین موتور پمپ آب کشاورزی

به دو تصویر زیر نگاه کنید:

بهترین موتور پمپ آب کشاورزی چیست
نقشه sqr قاره اروپا و نمایش نقاط حاصلخیز آن که با رنگ سبز مشخص شده است
نقشه SQR ایران که نشان می‌دهد اکثر نقاط غیرقابل کشت است

یکی نقشه SQR اروپا است که کیفیت خاک این قاره را نشان می‌دهد و دیگری نقشه‌ای که کیفیت خاک ایران را به نمایش می‌گذارد، هرچند تقریبا تا همین چند دهه پیش، این نقشه اینقدر قهوه‌ای نبود و نقاط سبز رنگ آن که قابلیت کشاورزی داشت بیشتر بود. بنابراین مشکل کم آبی در ایران جدی است و منابع آب در همه جا گسترده نشده است.

هرچند می‌توان کارهایی برای رفع این مشکل انجام داد؛ مثلا در همین نقشه خاک اروپا کاملا واضع است که هلند با آن رقم صادراتی وحشتناک [زیاد] در حوزه کشاورزی، کیفیت خاک چندانی ندارد [ضمن اینکه وسعت خاکی هم ندارد] اما بهره‌وری سیستم کشاورزی در این کشور فوق العاده زیاد است.

با این حال باید قبول کرد که همانطور که خاک با خاک متفاوت است، کشور با کشور هم فرق می‌کند، مسئول با مسئول هم فرق می‌کند و فکر با فکر هم فرق می‌کند!

بهترین موتور پمپ آب و لیست 10 گانه آن

ما در ادامه لیستی از بهترین‌های موتور پمپ آب کشاورزی تهیه کردیم، هر محصول را ابتدا نام برده و بعد به معرفی و مشخصات فنی آن خواهیم پرداخت. در هر بخش نیز لینک ورود به صفحه محصول هر موتور پمپی را قرار دادیم، پس هر اگر فکر کردید دستگاهی مناسب کار شما است، وارد صفحه آن محصول شده تا اطلاعات بیشتری درباره آن کسب کنید.

موتور پمپ آب روبین؛ بهترین موتور پمپ آب

روبین (Robin) از آن قدیمی‌های بازار است که همچنان اصالت خود را حفظ کرده، تقریبا از هر فروشنده‌ای بپرسید، یکی از گزینه‌هایی که به شما معرفی می‌کند موتور پمپ آب روبین است که واقعا جزو بهترین‌ها است.

اگر بخواهیم برندهای مختلف این دستگاه را پشت سر هم ردیف کنیم، باید قبول کرد که روبین قطعا جزو سه مارک اصلی به حساب می‌آید.

البته یک «اما»ی مهم در این میان وجود دارد و آن هم این است که این محصول دو مدل اصلی و فرعی دارد. حتما این جمله معروف را شنیده‌اید که می‌گوید هر چیزی که کپی آن می‌آید، یعنی توانسته در برند کردن خود موفق عمل کند.
مدل‌های اصلی موتور پمپ آب روبین، بی‌نظیر است و حرف ندارد، در یک جمله، ندید بخرید! اما مدل‌های فیک، کیفیت متوسطی دارد. حالا از کجا بفهمیم کدام مدل فیک است و کدام اصلی؟ این سوالی است که باید جواب آن را در مطلب نحوه تشخیص موتور روبین اصلی از فرعی پیدا کنید. [حتما مطالعه کنید]

موتور پمپ آب ETQ؛ بهترین مارک موتور پمپ آب

برسیم به موتور پمپ آب ETQ که یک برند چینی است ولی انصافا از آن چینی‌هایی است که اگر یکی بخرید کم است! ظاهر و دیزاین عالی؛ کیفیت عالی، کیفیت ریخته‌گری قسمت‌های مختلف عالی، قیمت عالی. خلاصه با خرید این دستگاه یک پکیج عالی می‌خرید.

7 اسب بخار توان، etq را در بین بهترین و قدرتمندترین موتور پمپ‌های آب کشاورزی قرار داده که برای انواع مصارف کشاورزی و باغبانی می‌توانید از آن استفاده کنید. این توان یعنی در زمانی کوتاه می‌توانید بیشترین میزان آب را انتقال دهید که برای یک کشاورز، گزینه بسیار ایده‌آلی است.

دور موتور 3600 دور، قطر دهانه ورودی و خروجی 3 اینچ، حجم آبدهی 600 لیتر در دقیقه!، مکش از عمق 8 متری و انتقال تا ارتفاع 25 متری بخشی از ویژگی‌های این موتور پمپ آب است که همین ویژگی‌ها آنرا جزو بهترین‌ها قرار داده است.

این دستگاه اینقدر خوب است که فقط می‌توانیم بگوییم اگر قصد خرید یک دستگاه سه اینچ با کیفیت بالا دارید، چشم بسته خرید کنید. اگر اطلاعات بیشتری هم می‌خواهید وارد صفحه محصول آن شوید.

موتور پمپ روستر، کوچک ولی بهترین در نوع خود

موتور پمپ آب روستر هم محصول کشور چشم بادامی‌ها است ولی از ما قبول کنید که این موتور پمپ هم جزو محصول درجه یک چینی است که به سراسر دنیا صادر می‌شود و خوشخبتانه مشتریان ایرانی هم می‌توانند در بازار این محصول را تهیه کنند.

واقعا اگر از ابزارینو بپرسید که بهترین موتور پمپ چیست؟ قطعا پاسخ خواهیم داد اگر اندازه 1 اینچ می‌خواهید، بدون شک دست روی برند روستر بگذارید. فقط کافی است این دستگاه را از نزدیک نگاه کنید، آنقدر کیفیت ساخت این موتور پمپ تمیز است که با تصویر و متن نمی‌توان این کیفیت را توصیف کرد.

هوندا؛ قدیمی‌ترین و بهترین موتور پمپ آب کشاورزی

واقعا به نظر شما نیازی هست که ما به توضیح و توصیف این برند قدیمی بپردازیم؟ هوندا اینقدر نام آشنا و خوب است که حرفی برای گفتن باقی نگذاشته است. اما…

اینجا هم یک «اما»ی مهم وجود دارد. متاسفانه باز هم پای فیک‌ها در میان است و اگر از هونداهای فیک بخرید، حتما اذعان خواهید کرد که برای بدترین موتور پمپ آب کشاورزی پول هدر دادید.

متاسفانه این خبر بد را هم باید بدانید که بازار پر شده از مدل‌های فیک این دستگاه که فقط یک کارشناس می‌تواند به شما بگوید کدام دستگاه اصلی و کدام فرعی است. بنابراین اگر قصد خرید موتور پمپ آب کشاورزی حتما از فروشگاه‌های معتبر دستگاه را تهیه کنید.

«اما»های ما تمامی ندارد. علاوه بر خبر بدی که دادیم، یک خبر خوب هم برای شما داریم. اگر بتوانید از هونداهای اصلی که در خود ژاپن تولید شده گیر بیاورید، بخت خوبی دارید! چون همان مدل‌های اصلی هم ساخت چین است ولی جزو موتور پمپ‌های درجه یک به حساب می‌آید.

موتور پمپ هوندایی که اصل ژاپن باشد، یعنی سال ساخت آن حداقل برای 20 سال پیش است. طبیعتا بیشتر این مدل‌ها دست دوم و کارکرده است اما می‌توان دستگاه‌هایی که برای 20 سال پیش هستند ولی صفر هستند هم پیدا کرد.
خبر خوب اینکه ما در ابزارینو فقط یک مدل موتور پمپ آب هوندا اصل ژاپن 3 اینچ داریم که اگر تمایل به خرید آن داشتید می‌توانید با شماره‌های مندرج در بالای سایت تماس گرفته و جهت بازدید حضوری و خرید آن مراجعه کنید.

جن پاور؛ برند صادراتی ترکیه به سراسر دنیا

موتور پمپ آب جن پاور برخلاف بسیاری از برندهای موجود در ایران که چینی هستند، یک برند ترک است که چندین سال در زمینه تولید تجهیزات آبرسانی فعالیت می‌کند.

می‌توان گفت به دلیل کیفیت خوب این دستگاه، محصولات جن پاور تقریبا به سراسر دنیا صادر می‌شوند و بسیاری از کشورهای اروپایی مشتری پروپا قرص این موتور پمپ آب هستند.

از آنجایی که ما قرار است در این مطلب بهترین موتور پمپ آب کشاورزی را لیست کنیم، اگر نامی از جن پاور نمی‌بردیم قطعا یک دستگاه مهم را جا انداخته بودیم. جن پاور در چهار اندازه 1.5 اینچ، 2 اینچ، 3 اینچ و 4 اینچ تولید می‌شود که متناسب با نیاز خود می‌توانید هر یک از این اندازه‌ها را انتخاب کنید.

موتور پمپ آب واکسون طرح هوندا WP80

دستگاه دیگری که جزو لیست بهترین‌های موتور پمپ آب کشاورزی قرار می‌گیرد، موتور پمپ واکسون است که با دیزاین زرد رنگی که دارد، از دیگر دستگاه‌ها متمایز می‌شود. اگر بگوییم هر چه خوبان همه دارند، واکسون یکجا دارد بیراه نگفتیم.
دستگاهی بسیار با کیفیت که علاوه بر راندمان کاری مناسب، قیمت بسیار خوبی هم دارد و متناسب با قدرت خرید اکثر مشتریان است. نکته قابل توجه اینکه در بازار به موتور پمپ واکسون، طرح هوندا هم گفته می‌شود، جالب اینکه اکثر مشتریان نسبت به کیفیت این محصول ابراز رضایت کرده و قیمت آنرا مناسب ارزیابی کرده‌اند.

این موتور پمپ 3 اینچ بوده و از عمق 8 متری می‌تواند آب را مکش کرده و تا ارتفاع 28 متری به صورت عمودی آب را به بالا می‌فرستد.

موتور پمپ آب لیفان (lifan)، بهترین در نوع خود

لیفان تقریبا از جمله دستگاه‌های جدیدی است که وارد بازار شده و توانسته در مدت زمان کمی که آمده، جای خود را در بین فروش این دستگاه باز کند، ابراز رضایت مشتریان نسبت به خرید این دستگاه از جمله نکات مهمی است که باعث می‌شود شما این محصول را در بین بهترین گزینه‌های موتور پمپ آب کشاورزی قرار دهید و حتما روی آن فکر کنید.

موتور پمپ آب لیفان در دو اندازه 2 اینچ و 3 اینچ موجود است که دست شما را برای انتخاب باز می‌گذارد. از موتور پمپ آب لیفان برای کارهای مختلف کشاورزی و باغبانی و آبیاری مزارع می‌توان استفاده کرد.

راتو؛ بهترین برند موتور پمپ آب از نظر زیبایی

واقعا موتور پمپ آب راتو را که ببینید متوجه می‌شوید سازندگان این دستگاه تمام اصول طراحی یک محصول را رعایت کرده‌اند. از کیفیت رنگ این موتور پمپ گرفته تا کیفیت طراحی و ساخت قطعات، حرفه‌ای بودن مشخص است.
ما مشتریان مختلفی داشتیم که قبلا پای ثابت خرید برندهای دیگر بودند، اما با خرید موتور پمپ آب راتو، آنرا در صدر لیست بهترین‌ها قرار دادند و در دفعات بعدی، باز هم از همین دستگاه خریداری کرده‌اند.

تنوع محصول موتور پمپ آب کشاورزی راتو تقریبا زیاد است و در اندازه‌های مختلفی تولید می‌شود. در لابلای این تنوع، دستگاه بسیار قدرتمندی نیز وجود دارد به نام موتور پمپ آب پرتاب بالای راتو که به واقع می‌توان نام آن را هیولای موتور پمپ‌ها گذاشت که می‌تواند آب را تا ارتفاع 100 متری [به صورت عمودی] به بالا پرتاب کند. یک لحظه اگر 100 متر را در ذهن خود تصور کنید، متوجه خارق العاده بودن این موتور پمپ خواهید شد.

مطمئن باشید بعد از خرید موتور پمپ راتو، مشتری دیگر برندها نخواهید بود!

کوشین، برندی اصیل در تولید موتور پمپ آب

کوشین هم از جمله محصولات ژاپنی [یا بهتر بگوییم طرح ژاپن] است که کیفیت فوق العاده بالایی دارد و اگر جایی آنرا پیدا کردید حتما بخرید. این دستگاه به رنگ مشکی در بازار موجود است و یک برند قدیمی و اصالت‌دار است که اگر از مشتریان قدیمی سراغ آن را بگیرید، حتما به شما خواهند گفت که چندین سال بدون اینکه دستگاه آخ بگوید، با آن کار کرده‌اند.

تولید و فروش بالای این دستگاه در دنیا، نشان دهنده اعتبار و اصالت آن است، طبق آمارهای منتشر شده از سوی این شرکت، سالانه بیش از 1 میلیون دستگاه موتور پمپ آب کوشین در دنیا فروخته می‌شود که رقم بسیار زیادی است.
اگر می‌خواهید مشخصات فنی این دستگاه را بدانید حتما به صفحه آن مراجعه کنید و در صورت نیاز خرید کنید و البته مطمئن باشید که پولتان را دارید برای یک دستگاه عالی خرج می‌کنید.

موتور پمپ آب پوتر WP50؛ برند جدید بازار

اگر تحقیق مختصری درباره این موتور پمپ آب بکنید متوجه خواهید شد که تقریبا رضایت از خرید این موتور پمپ بالا است. به جز چند ایراد کوچک که قابل رفع است، مزیت‌های پرشمار این دستگاه موجب می‌شود حتما روی خرید آن فکر کنید.

از جمله ایرادات این دستگاه فقط بست‌های اتصال شیلنگ به موتور پمپ است که پلاستیکی است که خودتان با هزینه‌ای بسیار ناچیز می‌توانید بست فلزی تهیه کنید و تمام. رعایت یک نکته در سالم بودن تمامی موتور پمپ‌ها اثرگذار است و آن هم تعویض روغن منظم و دوره‌ای آن است. این کار را انجام دهید و یک دهه تضمینی با دستگاه خود کار کنید.

جمع بندی از مطلب بهترین مارک موتور پمپ آب

ما در اینجا سعی کردیم بهترین برندها و مارک‌های بازار ایران را به شما معرفی کنیم. بهترین موتور پمپ آب کشاورزی لزوما به این معنا نیست که بقیه برندها خوب نیستند، طبیعتا هر کسی هر جنسی داشته باشد، همان را بهترین معرفی می‌کند؛ اما ما سعی کردیم دستگاه‌هایی را در این لیست قرار دهیم که اگر درباره آن‌ها نظرسنجی کنیم، همگی متفق‌القول روی خوب بودن آن‌ها مهر تایید می‌زنند.

برای بهترین مارک موتور پمپ آب نیز همین امر صادق است. قطعا موتور پمپ‌هایی مثل روبین، راتو، کوشین و هوندا که از قدیمی‌های این محصول هستند، مارک‌ها و برندهای معتبری هستند که در تمام دنیا از محصولات آن استفاده می‌شود.
شما هم اگر تجربه تهیه موتور پمپ آب را داشته‌اید، نظر خودتان را در زیر این مطلب بنویسید تا دیگر کاربران بتوانند با استفاده از نظرات شما، انتخاب بهتری داشته باشند. این نکته نیز لازم به یادآوری است که هر دستگاهی که خواستید، کافی است با ما تماس بگیرید تا شما را برای خرید راهنمایی کنیم. نگران هزینه مشاوره نیز نباشید، چون این خدمت ابزارینو کاملا رایگان است.

میانگین امتیاز 3.9 / 5. تعداد آرا 12

هنوز امتیازی ثبت نشده است !

اشتراک گذاری
نوشته‌های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل خود را در کادر زیر وارد کنید
برگشت
کد ارسالی را در کادر زیر وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد ارسالی را در کادر زیر وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد
سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت