بهترین مارک ماله پروانه ای از نظر فروش در سال 1403

مارک ماله پروانه ای مناسب

در این مطلب می‌خواهیم بهترین مارک ماله پروانه ای در سال 1403 را به شما معرفی کنیم، اما قبل از آن باید بدانیم انتظار ما از بهترین چیست؟ اصلاً بهترین چیست؟ چه ملاک‌هایی برای بهترین وجود دارد؟ اساساً «بهترین» چیزی نیست که کسی به شما بگوید! بلکه باید خودتان آن را کشف کنید.

درباره بهترین‌های هر چیزی ملاک‌های زیادی وجود دارد، بنابراین بهترین‌ها هیچ‌وقت مطلق نیست و بنا بر ملاک‌های مختلفی که برای آن وجود دارد می‌تواند تغییر کند.

حالا بیایید 10 مورد دستگاهی که در دسته بهترین مارک ماله پروانه‌ای از نظر فروش در سال 98 و 99 قرار می‌گیرند را با هم بررسی کنیم:

بهترین مارک ماله پروانه ای از نظر فروش

بهترین مارک ماله پروانه ای می‌تواند هم بر اساس قیمت باشد و هم بر اساس کیفیت، شاید از نظر افرادی بهترین مارک ماله پروانه‌ای، ماله‌ای باشد که کمترین قیمت را داشته باشد و از دیدگاه فرد دیگری بهترین مارک دستگاهی باشد که بهترین کیفیت را داشته باشد حتی اگر قیمت بسیار زیادی داشته باشد.

ما در این مطلب بهترین را بر اساس رفتار مشتریان و امتیازی که آن‌ها داده‌اند بررسی می‌کنیم؛ بنابراین ملاک‌هایی مثل پرفروش‌ترین، مقرون‌به‌صرفه‌ترین و پرتیراژترین دستگاه‎‌ها در اولویت این رده‌بندی قرار خواهد داشت.

ملاک خیلی از افراد برای تصمیم‌گیری و خرید، میزان فروش آن دستگاه است، اساساً فروش بالا، یک امتیاز محسوب می‌شود؛ چراکه حتماً دلایل قانع‌کننده‌ای وجود دارد که محصولی فروش بالایی پیدا می‌کند، این موضوع در حوزه‌های مختلفی مانند سینما هم وجود دارد.

بسیاری از فیلم‌سازان تلاش می‌کنند فروش خود را به حدی برسانند که افکارعمومی قانع شود که این فیلم را باید دید، یکی از استراتژی‌های بازاریابی نیز، رکورد فروش است، وقتی فروش محصولی بالا می‌رود، ازآنجایی‌که مشتریان به یک قضاوت جمعی دسترسی پیدا می‌کنند، کار خرید برایشان راحت‌تر می‌شود.

این تکنیک‌ها در بازاریابی عصبی کاربرد فراوانی دارد. کافی است به برخی مشتریان بگویید، تعداد محدودی از فلان محصول باقی‌مانده است تا دست‌به‌جیب شوند. اما همیشه گول بیشترین فروش را نخورید؛ چون در بیشترین فروش، همیشه رفتار مشتریان تعیین‌کننده نیست، بلکه در ورای ماجرا، بخشی از این فرایند به فروشندگان بازمی‌گردد و آن‌ها تصمیم می‌گیرند که کدام محصول فروش بیشتری داشته باشد. با این مقدمه به سراغ 10 دستگاه برتر به لحاظ فروش در سال 1403 برویم.

بهترین مارک ماله پروانه ای

1- ماله پروانه ای 60 سانت با موتور طرح هوندا GX200

بهترین مارک ماله پروانه ای از نظر فروش قطعاً متعلق به انواع ماله‌های 60 سانت است. این دستگاه با شاسی ردوکس و موتور تک بنزینی هوندا مدل GX200 در جایگاه اول این رده‌بندی از نظر فروش قرار می‌گیرد.

اگر بخواهیم بررسی مختصری درباره این دستگاه داشته باشیم می‌توانیم به شاسی مقاوم و باکیفیت آن اشاره کنیم، هم کیفیت جوش‌ها مناسب است و طراحی ارگونومیک در آن رعایت شده است.

برای راحتی کار بیشتر، دستگیره‌ها قابل تنظیم است. تمام شاسی با رنگ کوره‌ای عایق شده است. امکان جابه‌جایی دستی دستگاه به‌وسیله اهرم انتقال وجود دارد. موتور آن نیز متعلق به برند معروف هوندا است و توانی معادل 6.5 اسب بخار دارد.

برند شاسیبرند موتورتوان موتوراندازه ماله
ردوکسهوندا6.5 اسب بخار60 سانت

باید دقت داشته باشید که تیغه و سینی این ماله استاندارد باشد. اگر می‌خواهید درباره کیفیت تیغه بیشتر بدانید توصیه می‌کنیم حتما مطلب زیر را بخوانید.

بهترین مارک ماله پروانه ای

2- ماله پروانه ای 90 سانت با موتور روبین 5 اسب بخار

دستگاه دومی که در بهترین مارک ماله پروانه ای از نظر فروش باید به آن اشاره کنیم، ماله 90 سانتی با موتور روبین بنزینی EY20 با توان 5 اسب بخار است. شاید در همین ابتدا برخی معتقد باشند که فروش این مدل بیشتر از مورد اول است.

در واقع این افراد نه اشتباه فکر می‌کنند، نه درست! چون نوسان رتبه‌بندی بین این دو نوع ماله زیاد است و واقعاً برخی هفته‌ها این دستگاه فروش بیشتری داشته و به رتبه اول رده‌بندی صعود می‌کند و گاهی مورد اول.

کیفت تمامی قطعات این دستگاه عالی است و موتوری هم که روی آن نصب شده از نظر کیفی در گرید 1 قرار دارد و جزو بهترین موتورهای بازار به حساب می‌آید.

برند شاسیبرند موتورتوان موتوراندازه ماله
ردوکسروبین5 اسب بخار90 سانت
بهترین برند ماله پروانه ای

3- ماله پروانه ای کوچک 60 سانت با موتور روبین 5 اسب بخار

این دستگاه ترکیبی از بهترین شاسی و بهترین موتور چهار زمانه است. این ماله هم همان دستگاهی است که در رتبه‌بندی در جایگاه دوم قرار گرفته و فقط شاسی آن از نوع گوشه‌زن است، شاسی همان برند معروف ردوکس است که ساخت چین می‌باشد.

موتور دستگاه نیز برند معتبر روبین است که 5 اسب بخار توان دارد. حجم این موتور 126 سی‌سی است و از نوع موتورهای بنزینی تک سیلندر است که با سیستم استارت هندلی روشن می‌شود. برای خنک‌کردن موتور، سیستم هوا خنک برای آن تعبیه شده و در بازار ایران جزو باکیفیت‌ترین موتورهای چهارزمانه بنزینی به‌حساب می‌آید.

برند شاسیبرند موتورتوان موتوراندازه ماله
ردوکسروبین5 اسب بخار60 سانت

4- ماله 90 سانت با موتور واکسون 7 اسب بخار

اگر جزو کسانی هستید که نمی‌دانید این دستگاه چه اندازه‌هایی دارد باید اشاره کنیم که این دستگاه در سه اندازه 60 سانت، 90 سانت و 120 سانت تولید می‌شود و از آنجایی که ماله موتوری دستی 90 سانتی، یک ماله با اندازه متوسط است، بسیاری از افرادی که می‌خواهند یک عدد از این دستگاه را داشته باشند حتماً همین 90 سانتی را می‌خرند.

اتفاقاً شاسی این ماله هم همان برند ردوکس چینی است دقیقاً با همان ویژگی‌هایی که در بالا برشمردیم اما موتور آن برند واکسون 7 اسب بخار است که نام مدل آن VK210 است. موتوری که به رنگ مشکی در بازار وجود دارد و به‌صورت تکی هم فروخته می‌شود.

اگر بخواهیم مقایسه‌ای بین سه ماله‌ای که تا اینجا بررسی کردیم داشته باشیم، اتفاقاً این ماله از نظر موتوری کیفیت بالاتری دارد ولی فروش آن کمتر از دو مورد دیگر است. البته همان گونه که گفتیم این بهترین‌ها مطلق نیست.

برند شاسیبرند موتورتوان موتوراندازه ماله
ردوکسواکسون7 اسب بخار90 سانت

5- ماله هلیکوپتری 90 سانت با موتور راتو 7 اسب بخار

بعد از تقسیم مدال‌های اول تا سوم و مشخص‌شدن سه ماله اول در بهترین مارک ماله پروانه‌ای، نوبت به ماله‌های بی مدال می‌رسد که گرچه مدال فروشی به گردنشان نیست اما بازهم از نظر مشتریان جزو 10 گزینه اول به‌حساب می‌آیند.

پنجمین ماله در این رده‌بندی، ماله 90 سانتی با موتور راتور 7 اسب بخار است. موتورهای راتو کیفیت بسیار خوبی دارند و از نظر شکل و ظاهر نیز، ساخت بسیار تمیزی دارند.

بنابراین موتور به لحاظ کیفیت هیچ چیزی کم ندارد اما به‌خاطر قیمت بالاتری که دارد در رده‌های پایین‌تری قرار دارد. از طرفی فراوانی این محصول در مقایسه با دو نوع اول کمتر است و شاید یک روز دیگر خبری از موتورهای راتو در بازار نباشد. برند شاسی، همان ردوکس و اندازه ماله نیز همان 90 سانت است.

برند شاسیبرند موتورتوان موتوراندازه ماله
ردوکسواکسون7 اسب بخار90 سانت

6- دستگاه 90 سانت با موتور ETQ

آخرین ماله موتوری دستی 90 سانتی که در رده‌بندی 10تایی پرفروش‌ترین‌ها قرار دارد، ماله‌ای است که روی آن موتور ETQ نصب شده است.

کیفیت، قدرت، توان و راندمان کاری این موتور عالی است و پیشنهاد ما به کسانی که قصد خرید محصول باکیفیت دارند، این نوع ماله است بااین‌حال به‌خاطر قیمت، خیلی‌ها ترجیح می‌دهند ماله‌هایی تهیه کنند که قیمت کمتری داشته باشد. موتور این ماله پروانه‌ای نیز 7 اسب بخار توان دارد.

برند شاسیبرند موتورتوان موتوراندازه ماله
ردوکسETQ7 اسب بخار90 سانت

7- ماله 60 سانت با موتور هوندا 6.5 اسب بخار

ماله 60 سانت کوچک‌ترین نوع ماله است که به نام گوشه‌زن هم معروف است، با انواع ماله‌های 90 و 120 نمی‌توان گوشه دیوارها، قرنیزها، ستون‌ها و … را به‌خوبی ماله‌کشی کرد اما این ماله با طراحی خاصی که دارد چنین امکانی را فراهم کرده است.

به همین خاطریک نوع دستگاه مکمل است و خیلی از پیمانکاران در کنار خرید یک نوع 90 سانت، یک مدل 60 سانت هم خریداری می‌کنند؛ بااین‌حال خیلی از افراد هم هستند که فقط یک دستگاه ماله 60 سانت می‌خرند و کارشان را راه می‌اندازند.

این ماله شاسی کوچک‌تری دارد و برخلاف مدل‌های بزرگ‌تر، صفحه زیرین آن به‌گونه‌ای طراحی شده است که در برخورد با اجسام و موانع مثل دیوار و ستون و غیره، مشکلی برای آن پیش نمی‌آید و با زاویه 90 درجه‌ای که در لبه‌های خود دارد به‌راحتی گوشه‌ها را ماله می‌کشد.

شاسی آن نیز از برند ردوکس است و موتور آن برند هوندا 6.5 اسب بخار، در واقع این ماله همان دستگاهی است که در رتبه اول این رده‌بندی قرار گرفته با این تفاوت که شاسی آن از نوع گوشه‌زن است.

برند شاسیبرند موتورتوان موتوراندازه ماله
ردوکسهوندا6.5 اسب بخار60 سانت

8- مدل 120 سانت با موتور هوندا 13 اسب بخار

بعد از گذر از سبک‌وزن‌های این رده، باید به سراغ دسته سنگین‌وزن‌ها رفت. رقابت در بین سنگین‌وزن‌ها در همه رشته‌ها همیشه پیچیده‌تر و هیجان‌انگیزتر بوده است. رقابت‌های ورزشکاران سنگین‌وزن در رشته‌های کشتی و وزنه‌برداری و غیره همیشه یک هیجان بیشتری داشته است.

اگر ماله‌های 120 سانتی سه رده پایین فروش را به خود اختصاص داده‌اند به‌خاطر قیمت بالاتری است که دارند، در غیر این صورت هم دوست دارند ماله‌های بزرگ‌تری بخرند که کارشان سرعت بیشتری پیدا کند.

این ماله دارای شاسی ردوکس 120 سانتی است اما به دلیل بزرگ‌تر بودن قطر سینی و همچنین تیغه‌ها، نیاز است تا موتور قدرتمندتری روی آن بسته شود، به همین خاطر پرفروش‌ترین دستگاه این دسته مجهز به موتور هوندا 13 اسب بخار است.

موتورهای کم‌توان مثل همان موتورهایی که در بالا ذکر کردیم را نمی‌توان روی ماله موتوری دستی 120 سانت نصب کرد؛ بنابراین در بهترین مارک ماله پروانه ای، مقام هشتم به ماله موتوری 120 سانت با موتور 13 اسب بخار هوندا می‌رسد.

برند شاسیبرند موتورتوان موتوراندازه ماله
ردوکسهوندا13 اسب بخار120 سانت

9- ماله 120 سانت با موتور راتو 13 اسب بخار

اگر پول بیشتری برای خرید این تجهیز کنار گذاشته‌اید، به جای موتور هوندا می‌توانید از فروشنده بخواهید برایتان موتور راتور 13 اسب بخار ببندد، این موتور کیفیت بسیار خوب و بالایی دارد و قیمت آن هم بیشتر است، از آنجایی که قدرت خرید مردم در سال‌های گذشته به شدت افت کرده است، رابطه معکوسی بین قیمت و فروش ایجاد شده و هرچه قیمت دستگاه بیشتر می‌شود فروش پایین می‌آید.

با این حال اختلاف قیمت این دستگاه با ماله‌ای که در رده هشتم معرفی کردیم را با مبلغ مختصری می‌توانید پر کرده و اقدام به خرید ماله 120 موتور راتور 13 اسب کنید، قطعاً این‌گونه با راندمان کاری بالاتر و عمر مفید بیشتر دستگاه، در آینده می‌توانید بابت هزینه بیشتری که کردید به خودتان دست‌مریزاد بگویید.

برند شاسیبرند موتورتوان موتوراندازه ماله
ردوکسراتو13 اسب بخار120 سانت

10-  ماله 120 سانت با موتور ETQ با توان 13 اسب بخار

آخرین دستگاه، دستگاهی با شاسی ردوکس، موتور ETQ 13 اسب بخار با تیغه‌ها و سینی 120 سانتی است. در حقیقت موتورهای ETQ به لحاظ کیفیت بسیار بالا هستند و اگر کسی بخواهد برای پروژه‌ای که در اختیار دارد سنگ تمام بگذارد، می‌تواند دست به انتخاب این گزینه بزند.

معمولاً کسانی که این دستگاه یا هر نوع ماله 120 سانتی می‌خرند یک مدل ماله 60 سانتی هم خریداری می‌کنند تا در فضاهای باریک و کوچک نیز بتوانند عملیات ماله‌کشی را به‌خوبی انجام دهند.

موتور ماله 120 سانت 13 اسب بخار توان دارد که برای این ماله بسیار مناسب است، راندمان کاری بسیار بالا، عمر مفید بالا، کیفیت بسیار عالی موتور و البته قیمت بالا از جمله ویژگی‌های این دستگاه است.

برند شاسیبرند موتورتوان موتوراندازه ماله
ردوکسETQ13 اسب بخار120 سانت

میانگین امتیاز 4.3 / 5. تعداد آرا 11

هنوز امتیازی ثبت نشده است !

اشتراک گذاری
نوشته‌های مرتبط

یک پاسخ به “بهترین مارک ماله پروانه ای از نظر فروش در سال 1403”

  1. برای خرید همرو خوندم در آخر هم تماس هم تماس گرفتم ازشون مشاوره گرفتم از دو جای مختلف خرید کردم کیفیتااای جفتشون از نزدیک خیلی باهم فرق داره . کارم زیاد باشه یکی دیگ ازشون میگیرم مشاوره دادنشون برای خرید خیلی کمک میکنه .مقاله رو کامل بخونید خیلی کمکتون میکنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل خود را در کادر زیر وارد کنید
برگشت
کد ارسالی را در کادر زیر وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد ارسالی را در کادر زیر وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد
سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت