بررسی بهترین مارک ماله پروانه ای از نظر فروش در سال 1402

مارک ماله پروانه ای مناسب

در این مطلب می‌خواهیم بهترین مارک ماله پروانه‌ای در سال 1399 را به شما معرفی کنیم، اما قبل از آن باید بدانیم انتظار ما از بهترین چیست؟ اصلاً بهترین چیست؟ چه ملاک‌هایی برای بهترین وجود دارد؟ اساساً «بهترین» چیزی نیست که کسی به شما بگوید! بلکه باید خودتان آن را کشف کنید، خیلی وقت‌ها بسیاری از ما انسان‌ها از خدا می‌خواهیم بهترین‌ها را به ما بدهد! درحالی‌که او ما را به این دنیا فرستاد تا بهترین‌ها را کشف کنیم. وقتی معلمی، مسئله‌ای را به دانش‌آموزی می‌دهد که آن را حل کند، دانش‌آموز نمی‌تواند از معلم بخواهد خودش مسئله را حل کند، قطعاً معلم جواب مسئله را بلد است، اما قرار است دانش‌آموز به راه‌حل دست پیدا کند.
درباره بهترین‌های هر چیزی ملاک‌های زیادی وجود دارد، بنابراین بهترین‌ها هیچ‌وقت مطلق نیست و بنا بر ملاک‌های مختلفی که برای آن وجود دارد می‌تواند تغییر کند. بهترین مارک ماله پروانه‌ای می‌تواند هم بر اساس قیمت باشد و هم بر اساس کیفیت، شاید از نظر افرادی بهترین مارک ماله پروانه‌ای، ماله‌ای باشد که کمترین قیمت را داشته باشد و از دیدگاه فرد دیگری بهترین مارک ماله موتوری دستگاهی باشد که بهترین کیفیت را داشته باشد حتی اگر قیمت بسیار زیادی داشته باشد. ما در این مطلب بهترین مارک ماله پروانه‌ای را بر اساس رفتار مشتریان و امتیازی که آن‌ها به انواع ماله پروانه‌ای داده‌اند بررسی می‌کنیم؛ بنابراین ملاک‌هایی مثل پرفروش‌ترین، مقرون‌به‌صرفه‌ترین و پرتیراژترین دستگاه‎‌ها در اولویت این رده‌بندی قرار خواهد داشت.
حالا بیایید 10 مورد دستگاهی که در دسته بهترین مارک ماله پروانه‌ای از نظر فروش در سال 98 و 99 قرار می‌گیرند را با هم بررسی کنیم:

بهترین مارک ماله پروانه‌ای از نظر فروش چیست؟

ملاک خیلی از افراد برای تصمیم‌گیری و خرید، میزان فروش آن دستگاه است، اساساً فروش بالا، یک امتیاز محسوب می‌شود؛ چراکه حتماً دلایل قانع‌کننده‌ای وجود دارد که محصولی فروش بالایی پیدا می‌کند، این موضوع در حوزه‌های مختلفی مانند سینما هم وجود دارد. بسیاری از فیلم‌سازان تلاش می‌کنند فروش خود را به حدی برسانند که افکارعمومی قانع شود که این فیلم را باید دید، یکی از استراتژی‌های بازاریابی نیز، رکورد فروش است، وقتی فروش محصولی بالا می‌رود، ازآنجایی‌که مشتریان به یک قضاوت جمعی دسترسی پیدا می‌کنند، کار خرید برایشان راحت‌تر می‌شود.

این تکنیک‌ها در بازاریابی عصبی کاربرد فراوانی دارد. کافی است به برخی مشتریان بگویید، تعداد محدودی از فلان محصول باقی‌مانده است تا دست‌به‌جیب شوند. اما همیشه گول بیشترین فروش را نخورید؛ چون در بیشترین فروش، همیشه رفتار مشتریان تعیین‌کننده نیست، بلکه در ورای ماجرا، بخشی از این فرایند به فروشندگان بازمی‌گردد و آن‌ها تصمیم می‌گیرند که کدام محصول فروش بیشتری داشته باشد. با این مقدمه به سراغ 10 ماله پروانه‌ای برتر به لحاظ فروش در سال 1400 و 1401 برویم.

شما در این مطلب با بهترین مارک ماله پروانه‌ای آشنا خواهید شد، اما اگر قصد خرید این محصول را دارید ابتدا مقاله راهنمای انتخاب ماله پروانه‌ای را بخوانید و بعد به مطالعه ادامه این مطلب بپردازید.

بهترین مارک ماله پروانه ای

مدال طلای پرفروش‌ترین و بهترین مارک ماله پروانه ای


1- ماله پروانه‌ای 90 سانت با موتور هوندا 6.5 اسب

بهترین مارک ماله پروانه‌ای از نظر فروش قطعاً انواع ماله‌های 90 سانت است. ماله موتوری 90 سانت دستی با شاسی ردوکس و موتور خوب هوندا 6.5 اسب بخار در جایگاه اول این رده‌بندی از نظر فروش قرار می‌گیرد. اگر بخواهیم بررسی مختصری درباره این دستگاه داشته باشیم می‌توانیم به شاسی مقاوم و باکیفیت آن اشاره کنیم، هم کیفیت جوش‌ها مناسب است و طراحی ارگونومیک در آن رعایت شده است. برای راحتی کار بیشتر دستگیره‌ها قابل تنظیم است. تمام شاسی با رنگ کوره‌ای عایق شده است. امکان جابه‌جایی دستی دستگاه به‌وسیله اهرم انتقال وجود دارد. موتور آن نیز متعلق به برند معروف هوندا است و توانی معادل 6.5 اسب بخار دارد.

برند شاسیبرند موتورتوان موتوراندازه ماله
ردوکسهوندا6.5 اسب بخار90 سانت

باید دقت داشته باشید که تیغه و سینی این ماله استاندارد باشد. اگر می‌خواهید درباره کیفیت تیغه بیشتر بدانید توصیه می‌کنیم حتما مطلب زیر را بخوانید.

بهترین مارک ماله پروانه ای

مدال نقره پرفروش‌ترین و بهترین مارک ماله پروانه‌ای


2- ماله پروانه‌ای 90 سانت با موتور روبین 5 اسب بخار

دستگاه دومی که در بهترین مارک ماله پروانه‌ای از نظر فروش باید به آن اشاره کنیم، ماله پروانه‌ای 90 سانتی است که هیچ تفاوتی با مدل اولی ندارد به جز اینکه این ماله با موتور روبین EY20 با توان 5 اسب بخار به فروش می‌رسد. شاید در همین ابتدای برخی معتقد باشند که فروش این مدل بیشتر از ماله پروانه‌ای هوندا 6.5 اسب بخار است. در واقع این افراد نه اشتباه فکر می‌کنند، نه درست! چون نوسان رتبه‌بندی بین این دو نوع ماله زیاد است و واقعاً برخی هفته‌ها این دستگاه فروش بیشتری داشته و به رتبه اول رده‌بندی صعود می‌کند و گاهی ماله پروانه‌ای هوندا 6.5 اسب بخار. اما در مجموع اگر بخواهیم بگوییم کدام یک فروش بیشتری دارد، قطعاً بازهم مدال طلای این رشته به ماله موتوری دستی 90 سانتی با موتور هوندا 6.5 اسب می‌رسد!

همان‌طور که گفتیم شاسی این دو یکی است و هیچ تفاوتی با هم ندارند، اما موتور روبین EY20 دارای 5 اسب بخار است درحالی‌که موتور هوندا 6.5 اسب بخار است، بااین‌حال می‌توان گفت قدرت و توان هر دو موتور یک اندازه است؛ معمولاً برای موتور روبین توان واقعی آن ذکر می‌شود اما برای موتور هوندا توان اسمی آن، به‌این‌ترتیب می‌توان گفت این موتور دارای توان واقعی 5 اسب است، دقیقاً مانند موتور روبین ای‌وای 20.

برند شاسیبرند موتورتوان موتوراندازه ماله
ردوکسروبین5 اسب بخار90 سانت

مدال برنز پرفروش‌ترین و بهترین مارک ماله پروانه‌ای


3- ماله پروانه‌ای 90 سانت با موتور واکسون 7 اسب بخار

اگر جزو کسانی هستید که نمی‌دانید ماله پروانه‌ای چه اندازه‌هایی دارد باید اشاره کنیم که این دستگاه در سه اندازه 60 سانت، 90 سانت و 120 سانت تولید می‌شود و ازآنجایی‌که ماله موتوری دستی 90 سانتی، یک ماله با اندازه متوسط است، بسیاری از افرادی که می‌خواهند یک عدد از این دستگاه را داشته باشند حتماً همین 90 سانتی را می‌خرند. برای همین 5 رده اول ماله‌های پرفروش همگی ماله‌های 90 سانتی است که موتورهای آن‌ها متفاوت است.

بنابراین از اینکه رده سوم بهترین مارک ماله پروانه‌ای هم به یک ماله 90 سانت دیگر رسیده است تعجب نکنید، اتفاقاً شاسی این ماله هم همان برند ردوکس چینی است دقیقاً با همان ویژگی‌هایی که در بالا برشمردیم اما موتور آن برند واکسون 7 اسب بخار است که نام مدل آن VK210 است. موتوری که به رنگ مشکی در بازار وجود دارد و به‌صورت تکی هم فروخته می‌شود. اگر بخواهیم مقایسه‌ای بین سه ماله‌ای که تا اینجا بررسی کردیم داشته باشیم، اتفاقاً این ماله از نظر موتوری کیفیت بالاتری دارد ولی فروش آن کمتر از دو مورد دیگر است. البته همان گونه که گفتیم این بهترین‌ها مطلق نیست و ممکن است در ماه‌های آینده ماله پروانه‌ای با موتور واکسون رتبه 1 را به خود اختصاص دهد.

برند شاسیبرند موتورتوان موتوراندازه ماله
ردوکسواکسون7 اسب بخار90 سانت

پرفروش‌ترین ماله موتوریِ بی‌مدال!


4- ماله پروانه‌ای 90 سانت با موتور راتو 7 اسب بخار

بعد از تقسیم مدال‌های اول تا سوم و مشخص‌شدن سه ماله اول در بهترین مارک ماله پروانه‌ای، نوبت به ماله‌های بی مدال می‌رسد که گرچه مدال فروشی به گردنشان نیست اما بازهم از نظر مشتریان جزو 10 گزینه اول به‌حساب می‌آیند. چهارمین ماله در این رده‌بندی، ماله 90 سانتی با موتور راتور 7 اسب بخار است. موتورهای راتو کیفیت بسیار خوبی دارند و از نظر شکل و ظاهر نیز، ساخت بسیار تمیزی دارند.

بنابراین موتور به لحاظ کیفیت هیچ چیزی کم ندارد اما به‌خاطر قیمت بالاتری که دارد در رده‌های پایین‌تری قرار دارد. از طرفی فراوانی این محصول در مقایسه با دو نوع اول کمتر است و شاید یک روز دیگر خبری از موتورهای راتو در بازار نباشد. برند شاسی، همان ردوکس و اندازه ماله نیز همان 90 سانت است.

برند شاسیبرند موتورتوان موتوراندازه ماله
ردوکسواکسون7 اسب بخار90 سانت

دیپلم افتخار پرفروش‌ترین ماله پروانه‌ای


5- ماله پروانه‌ای 90 سانت با موتور ETQ با توان 7 اسب بخار

آخرین ماله موتوری دستی 90 سانتی که در رده‌بندی 10تایی پرفروش‌ترین‌ها قرار دارد، ماله‌ای است که روی آن موتور ETQ نصب شده است. کیفیت، قدرت، توان و راندمان کاری این موتور عالی است و پیشنهاد ما به کسانی که قصد خرید محصول باکیفیت دارند، این نوع ماله است بااین‌حال به‌خاطر قیمت، خیلی‌ها ترجیح می‌دهند ماله‌هایی تهیه کنند که قیمت کمتری داشته باشد. موتور این ماله پروانه‌ای نیز 7 اسب بخار توان دارد.

برند شاسیبرند موتورتوان موتوراندازه ماله
ردوکسETQ7 اسب بخار90 سانت

پرفروش‌ترین ماله پروانه‌ای 60 سانت


6- ماله پروانه‌ای 60 سانت با موتور هوندا 6.5 اسب بخار

ماله پروانه‌ای 60 سانت کوچک‌ترین نوع ماله موتوری است که به نام ماله پروانه‌ای گوشه‌زن هم معروف است، با انواع ماله‌های 90 و 120 نمی‌توان گوشه دیوارها، قرنیزها، ستون‌ها و … را به‌خوبی ماله‌کشی کرد اما این ماله با طراحی خاصی که دارد چنین امکانی را فراهم کرده است. به همین خاطر ماله هلیکوپتری 60 سانت یک نوع دستگاه مکمل است و خیلی از پیمانکاران در کنار خرید یک ماله 90 سانت، یک ماله 60 سانت هم خریداری می‌کنند؛ بااین‌حال خیلی از افراد هم هستند که فقط یک دستگاه ماله 60 سانت می‌خرند و کارشان را راه می‌اندازند.

این ماله شاسی کوچک‌تری دارد و برخلاف مدل‌های بزرگ‌تر، صفحه زیرین آن به‌گونه‌ای طراحی شده است که در برخورد با اجسام و موانع مثل دیوار و ستون و غیره، مشکلی برای آن پیش نمی‌آید و با زاویه 90 درجه‌ای که در لبه‌های خود دارد به‌راحتی گوشه‌ها را ماله می‌کشد. شاسی این ماله پروانه‌ای دستی نیز از برند ردوکس است و موتور آن برند هوندا 6.5 اسب بخار، در واقع این ماله همان دستگاهی است که در رتبه اول این رده‌بندی قرار گرفته با این تفاوت که شاسی آن از نوع گوشه‌زن است.

برند شاسیبرند موتورتوان موتوراندازه ماله
ردوکسهوندا6.5 اسب بخار60 سانت
بهترین برند ماله پروانه ای

ترکیبی از بهترین شاسی و بهترین موتور چهارزمانه


7- ماله پروانه‌ای 60 سانت با موتور روبین 5 اسب بخار

این ماله هم همان دستگاهی است که در رتبه‌بندی در جایگاه دوم قرار گرفته و فقط شاسی آن از نوع گوشه‌زن است، شاسی همان برند معروف ردوکس است که ساخت چین می‌باشد. موتور دستگاه نیز برند معتبر روبین است که 5 اسب بخار توان دارد. حجم این موتور 126 سی‌سی است و از نوع موتورهای بنزینی تک سیلندر است که با سیستم استارت هندلی روشن می‌شود. برای خنک‌کردن موتور، سیستم هوا خنک برای آن تعبیه شده و در بازار ایران جزو باکیفیت‌ترین موتورهای چهارزمانه بنزینی به‌حساب می‌آید.

برند شاسیبرند موتورتوان موتوراندازه ماله
ردوکسروبین5 اسب بخار60 سانت

پرفروش‌ترین ماله پروانه‌ای در دسته سنگین وزن‌ها


8- ماله پروانه‌ای دستی 120 سانت با موتور هوندا 13 اسب بخار

بعد از گذر از سبک‌وزن‌های این رده، باید به سراغ دسته سنگین‌وزن‌ها رفت. رقابت در بین سنگین‌وزن‌ها در همه رشته‌ها همیشه پیچیده‌تر و هیجان‌انگیزتر بوده است. رقابت‌های ورزشکاران سنگین‌وزن در رشته‌های کشتی و وزنه‌برداری و غیره همیشه یک هیجان بیشتری داشته است. اگر ماله‌های 120 سانتی سه رده پایین فروش را به خود اختصاص داده‌اند به‌خاطر قیمت بالاتری است که دارند، در غیر این صورت هم دوست دارند ماله‌های بزرگ‌تری بخرند که کارشان سرعت بیشتری پیدا کند.

این ماله موتوری دستی دارای شاسی ردوکس 120 سانتی است اما به دلیل بزرگ‌تر بودن قطر سینی و همچنین تیغه‌ها، نیاز است تا موتور قدرتمندتری روی آن بسته شود، به همین خاطر پرفروش‌ترین دستگاه این دسته مجهز به موتور هوندا 13 اسب بخار است، موتورهای کم‌توان مثل همان موتورهایی که در بالا ذکر کردیم را نمی‌توان روی ماله موتوری دستی 120 سانت نصب کرد؛ بنابراین در بهترین مارک ماله پروانه‌ای، مقام هشتم به ماله موتوری 120 سانت با موتور 13 اسب بخار هوندا می‌رسد. ماله 120 بزرگ‌ترین نوع ماله پروانه‌ای دستی است و بالاتر از این دستگاه دیگر جزو ماله‌های دستی به‌حساب نمی‌آید، به ماله‌های بزرگ‌تر از این ماله پروانه‌ای نفربر یا سرنشین‌دار می‌گویند و اگر می‌خواهید بدانید چه تفاوتی با انواع ماله موتوری دستی دارد می‌توانید مطلب زیر را بخوانید:

برند شاسیبرند موتورتوان موتوراندازه ماله
ردوکسهوندا13 اسب بخار120 سانت

مدال کیفیت پرفروش‌ترین ماله پروانه ای


9- ماله موتوری دستی 120 سانت با موتور راتو 13 اسب بخار

اگر پول بیشتری برای خرید ماله موتوری دستی کنار گذاشته‌اید، به جای موتور هوندا می‌توانید از فروشنده بخواهید برایتان موتور راتور 13 اسب بخار ببندد، این موتور کیفیت بسیار خوب و بالایی دارد و قیمت آن هم بیشتر است، از آنجایی که قدرت خرید مردم در سال‌های گذشته به شدت افت کرده است، رابطه معکوسی بین قیمت و فروش ایجاد شده و هرچه قیمت ماله برقی بیشتر می‌شود فروش پایین می‌آید. با این حال اختلاف قیمت این دستگاه با ماله‌ای که در رده هشتم معرفی کردیم را با مبلغ مختصری می‌توانید پر کرده و اقدام به خرید ماله 120 موتور راتور 13 اسب کنید، قطعاً این‌گونه با راندمان کاری بالاتر و عمر مفید بیشتر دستگاه، در آینده می‌توانید بابت هزینه بیشتری که کردید به خودتان دست‌مریزاد بگویید.

برند شاسیبرند موتورتوان موتوراندازه ماله
ردوکسراتو13 اسب بخار120 سانت

پرفروش‌ترین، گران قیمتِ بازار


10-  ماله هلکوپتری 120 سانت با موتور ETQ با توان 13 اسب بخار

آخرین دستگاه در این مطلب که به بررسی بهترین مارک ماله پروانه‌ای می‌پردازد، دستگاهی با شاسی ردوکس، موتور ETQ 13 اسب بخار با تیغه‌ها و سینی 120 سانتی است. در حقیقت موتورهای ETQ به لحاظ کیفیت بسیار بالا هستند و اگر کسی بخواهد برای پروژه‌ای که در اختیار دارد سنگ تمام بگذارد، می‌تواند دست به انتخاب این گزینه بزند. معمولاً کسانی که این دستگاه یا هر نوع ماله 120 سانتی می‌خرند یک مدل ماله 60 سانتی هم خریداری می‌کنند تا در فضاهای باریک و کوچک نیز بتوانند عملیات ماله‌کشی را به‌خوبی انجام دهند. موتور ماله 120 سانت 13 اسب بخار توان دارد که برای این ماله بسیار مناسب است، راندمان کاری بسیار بالا، عمر مفید بالا، کیفیت بسیار عالی موتور و البته قیمت بالا از جمله ویژگی‌های این دستگاه است.

برند شاسیبرند موتورتوان موتوراندازه ماله
ردوکسETQ13 اسب بخار120 سانت

میانگین امتیاز 4.3 / 5. تعداد آرا 11

هنوز امتیازی ثبت نشده است !

اشتراک گذاری
نوشته‌های مرتبط

یک پاسخ به “بررسی بهترین مارک ماله پروانه ای از نظر فروش در سال 1402”

  1. برای خرید همرو خوندم در آخر هم تماس هم تماس گرفتم ازشون مشاوره گرفتم از دو جای مختلف خرید کردم کیفیتااای جفتشون از نزدیک خیلی باهم فرق داره . کارم زیاد باشه یکی دیگ ازشون میگیرم مشاوره دادنشون برای خرید خیلی کمک میکنه .مقاله رو کامل بخونید خیلی کمکتون میکنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل خود را در کادر زیر وارد کنید
برگشت
کد ارسالی را در کادر زیر وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد ارسالی را در کادر زیر وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد
سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت